12 ianuarie, 2015

Rugaciune si rabdare

 
Sa nu te simti ca un impostor atunci cand te rogi pentru ceva sau pentru cineva. In primul rand roaga-te... si apoi incearca sa nu te simti impostor. Ca Dumnezeu este lumina... cand iti da tie, nu se imputineaza la El ci se inmulteste... ca lumina in noaptea de Paste. Si nu te astepta la miracole. Miracolul este doar linistea ta, starea ta de bine atunci cand stai de vorba cu Cel care te-a facut. Si daca Dumnezeu ti-ar raspunde? Ce ar putea El sa-ti zica? Fii mai bun, fii mai bland, fii mai cuminte si ai rabdare! Am citit undeva ca relatia cu Dumnezeu incepe prin frica si se termina in iubire. Si daca stau bine sa ma gandesc, si de parinti iti e frica atunci cand esti mic... si totusi ei te iubesc si iti vor binele. Si daca ei stiu care este binele tau, cu atat mai mult stie Dumnezeu care i-a facut si pe ei si pe tine. Prima rugaciune pe care am invatat-o, imi aduc amiminte si acum... stateam cu mamaie in fata ferestrei din camera fratelui meu, ea imi spunea si eu repetam...

Inger, ingerasul meu,
Ce mi te-a dat Dumnezeu,
Totdeauna fii cu mine
Si ma-nvata sa fac bine!

Eu sunt mic - tu fa-ma mare;
Eu sunt slab - tu fa-ma tare;
In tot locul ma-nsoteste
Si de rele ma fereste!

Amin! 

Bineinteles ca la 5-6 ani cati aveam eu atunci, intelegeam asa ... Inger, ingerasul meu/ Ce mic te-a dat Dumnezeu// si ma gandeam... si ingerul meu e mic la fel ca mine. Si vorba aceea... ingeri mici, probleme mici, ingeri mari, probleme mari! Vai de tine ingerul meu! :))
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu